Niets is veelzeggender dan wat opdrachtgevers over je te melden hebben. Daarom zwijg ik hier en laat het woord aan enkele van hen:
Paul de Jongh, voorheen copywriter bij Selmore, nu zelfstandig:
“Typisch Dymph is dat ze eigenlijk helemaal niet typisch Dymph is. Dymph beheerst veel schrijfstijlen en kan zich als een soort van kameleon naadloos aanpassen aan de schrijfstijl van een ander. Dat maakt het heel erg prettig om met haar te werken. Ze kan snel bij een klus inspringen en gaat dan ongestoord verder op de ingeslagen weg. Clichés weet ze te vermijden en dat is iets wat je bij fastmovers-advertising maar al te vaak ziet.”
Jeroen van Son, directeur Fleetschield BV:
“Communicatie is een vak en teksten schrijven een kunst. Althans, een tekst die hout snijdt, begrepen wordt en in enkele zinnen vertelt waar een gewone sterveling een pagina voor nodig zou hebben. Dymph beheerst deze kunst als geen ander. Ze verrast keer op keer. Daarnaast is het werken met haar ook nog eens een feestje. Dymph is in een paar woorden: vrolijk, toegewijd, levert op tijd en professioneel.”
Simon Coolen, mede-eigenaar Megawatt:
“Niemand weet de kern van de zaak zo mooi in tekst te vangen als Dymph. Laagdrempelig, intelligent en vol beleving. Ze schrikt niet van een strakke deadline én is bovenal een feest om mee samen te werken. Watt een copywriter!”
Kim Van Gogh-Alons, woonadviseur bij Van Gogh + Van Gogh:
“We wisten wel wat we wilden zeggen, maar hoe? Lekker met Dymph aan de keukentafel gezeten. Ze bleef maar schrijven en vragen … en wij maar vertellen. Dan komt ze met een tekst die je echt in je onderbuik voelt. Mooi man, precies wat we bedoelden (maar zelf niet konden bedenken). En het was nog gezellig ook.”
Eva Rooijmans, eigenaar OrangeCreatives:
“Ik heb met Dymph samengewerkt voor de Kruidvat eigen merk verpakkingsteksten. Dymph is snel, efficiënt en heeft aan een paar woorden genoeg om ons te begrijpen. Maar bovenal heeft Dymph het talent om een boodschap in simpel en helder taalgebruik op papier te zetten. Zo worden moeilijke, saaie en lastige teksten ogenschijnlijk eenvoudig en voor iedereen te begrijpen – alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.”
Gerben Plasmeijer, commercieel directeur Van Eeden Evenementen:
“Prettig en innemend persoon om mee te werken. Altijd voegt ze het woord bij de daad en zorgt ze voor een doeltreffende tekst die hout snijdt.”
Rob de Laat, assistent product manager Tiger:
“Dymph is een gezellige dame waarmee je makkelijk kunt praten. Het is dan ook niet moeilijk om je wensen over te brengen, waarbij ze overigens haar eigen professionele mening niet onder stoelen of banken steekt. Door haar enthousiasme en creativiteit komen er altijd weer leuke en verrassende teksten naar boven.”
Sarah Boots, afdeling Communicatie Enexis:
“Typisch Dymph is schrijven volgens de belevingswereld van de lezer. Het inleven in die lezer doet ze heel goed. Daar komen vervolgens creatieve en originele teksten uit die de aandacht blijven vasthouden; verrassend voor de lezer! In de samenwerking ontzorgt Dymph. Ze gaat zelfstandig op zoek naar input en samenwerking met andere partijen. Ik sta altijd versteld van haar snelle actie en goede kwaliteit.”
Lot Vorstman, mede-eigenaar Bodel:
“Vanaf het eerste moment is Dymph een en al professionaliteit en gezelligheid gecombineerd. Ik kon vol passie over onze opdracht vertellen en zij vulde aan met ideeën en achtergrond vanuit haar expertise. Ons vraagstuk was niet simpel, maar Dymph heeft de juiste vragen weten te stellen en de materie om weten te zetten naar een heldere tekst in de juiste sfeer. Ook toen onze samenwerking eigenlijk al afgerond was, bleef ze vanaf de zijlijn onze vorderingen volgen. Zo heeft ze ook op een heel prettige manier ons (gratis) geholpen ons idee verder te verwezenlijken. Geweldige professional met geweldig resultaat: de investering zeker waard!”